• Wpisów:310
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 17:14
  • Licznik odwiedzin:9 618 / 1880 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Chwytaj każdy dzień, każdej chwili cień, bo uleci jak sen...

<zdjęcie mojego autorstwa>





Kamila ♥
 

 
Cześć wszystkim Byłam w kościele, zimno jak skurwysyn, masakra.. Od dłuższego czasu pada cały czas śnieg, do jutro to nawali, ale ja mam jeszcze ferie na szczęście
Tak mi się dzisiaj nudziło, jak codziennie oczywiście.. Siedziałam na parapecie, patrzyłam na świat zza okna, jak pada śnieg, jak wszystko żyje oprócz mnie.
Zrobiłam kilka zdjęć.. :




Aa to zdjęcie zrobione przed kościołem Yeaa!

Kurna mam taki ból pod żebrami? Gdzieś tak w tym miejscu, taki kujący, ostry. Boli..
Jutro chyba wpadamy do Dominiki ogólnie.. Cheba tagg Fajniee, tylko żebym znowu się nie wyje***am ło jeju..
Ok Ok idę coś zjeść, ałłaa, co za diabelstwo..
Papa Kamila ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
No siemanko, śpioch wstał, to więc pora może na jakiś wpis, hm.. ?
To więc tak, wstałam o 9.30, umyłam głowę, no i na kompa, hehe
Na 12 do kościoła, przecież ja tam zamarznę.. Łooo... Jadę z tatą.. Dzisiaj ksiądz wyczyta mnie jako osobę która sprzątała kościół, co zaszczyt Hee
Popadał wczoraj śnieg, dzisiaj jest tak fajnie białooo. Ale to nie zmienia faktu, że chcę LATO!! I Wakacje Haha
Ooo sąsiadka przyszła.. Oki, spoczko
Zimnooo jest--> masakra..
OkOk. Ja lecę posprzątać u mnie w pokoju, no i nie długo szykować się do kościoła. Pasowałoby się umalować do kościoła, bo wyglądam masakrycznie. Hehe, bez szczegółów. Huehue..
Oki, lecę, tak? Papa;* Kamila ♥
 

 
Ooo witajcie z powrotem. Eemm wzięłam krople, jeszcze nic nie dało, ale spoko..
No nudyyyyy...
Oglądałam w TV fajny film : P.S. Kocham Cię
Co fajny film Oj Oj, aż łezka poleciała na końcu.. O.o
Muszę naszykować łóżko do spania, bo chyba nie mam innego wyjścia niż iść się położyć i czekać aż zasnę, hehe masakra..
Brat pojechał na zabawę, nawet nie wiem gdzie, bo pojechał wtedy kiedy mi się usnęło <tylko 3 godziny>
Ok Ok, zaraz jutro... Idę spać, Dobranoc tym którzy jeszcze nie śpią ;*** Papa
 

 
Hejo, po raz kolejny, ale to maluśki szczególik
Dodaję 6 wpis w tym dniu, dużo, nie sądzicie, ale jeśli mam czas to czemu mam nie dodawać wpisów, hm..? Hehe No nie mogę uwierzyć, że jest już 232 wpisów, a ten będzie 233 Fajnie, ale ten czas mija Już 155 dni z Wami ;** Cieszę się
Po ostatnim wpisie jak mnie zaczęła boleć głowa, oj jeju, tylko wyłączyłam kompa i się położyłam. Spałam ponad 3 godziny, ale na szczęście przestałam mnie boleć głowa, bez żadnych tabletek, nic. Hehe To jak spałam wtedy 3 godziny, to teraz tak szybko nie usnę, heh..
Jutro pasowałoby jechać do kościoła, ale jak będzie tak zimno, to nie pojadę, no ej.. Nie mam zamiaru tam zamarznąć. Popadał dzisiaj śnieg na wieczór, nawet nie wiem czy nadal pada, nie chce mi się iść zobaczyć, za wygodnie mi się siedzi
Haha
To jest blog Dominiki: nisia123.pinger.pl
Wpadajcie, komentujcie
Co mnie brzuch napierdziela Ło jeju.. Ajć..
Ok, idę wziąć jakieś krople na ból brzucha. Papatki ;* Kamila ♥
Po drodze Dobranoc, bo pewnie już nie wejdę na blog Hehe Jutro na 100% będę Paa ;* Kamil ♥

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
No siemka Jak zauważyliście zmieniłam tło mojego blogu, no jak się odświeży to tło powinno się zmienić na inny, co maaagiia <3 Haha No baa
Chciałabym pozdrowić i życzyć powodzenia w blogowaniu mojej przyjaciółce Dominice, która założyła dzisiaj blog: Upita Szczęściem Nacpana Marzeniami <3
Kochum Cię ♥ HueHu
Nudzi mi się, o właśnie, byłam dzisiaj sprzątać kościół, co zmarzłam, ło jeju.. Ale najlepsze jak musiałyśmy z Roksaną zamiatać kaplicę, gdzie był nieboszczyk. Tak szybko nam poszło to zamiatanie, że hoho--> tempo przyspieszone Haha Ale na serio. O.o
Wiecie co mi przyszła melodia na myśl? "Pszczółka Maja" Hehe Teraz ją nucę, ale to szczególik
Zimno ogólnie.. Tydzień ferii już zleciał. Jeszcze jeden Yea!
Obejrzałam TV, nie ma nic ciekawego..
Nie ma nic do roboty--> zaraz zacznę znowu robić na drutach, w tamtym roku tak mi się nudziło i robiłam na drutach, aż tata się ze mnie śmiał, że zamieniam się w babcie i już na drutach robię, haha Ale na serio, zrobiłam w tamtym roku bransoletkę, gdzieś ją powinnam mieć
Różowa-> nie miałam innej wełny Haha OkOkOk.. Co mnie bolą kolana.. Oj jeju.. Ałła..
Pakam
Ajć ta moja wyobraźnia Haha Kocham ♥
Historie, romanse, rozmowy, które i tak nigdy się nie wydarzą





'Pijane usta dziewczyny mówią to, co chciałaby powiedzieć, gdyby była trzeźwa'
Kamila♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
"nuda niszczy mój świat!"
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Gdy poszłam do przedszkola zawsze czułam się mądrzejsza od wszystkich. Już w zerówce miałam swoje kredki własny świat, w którym żyłam. W podstawówce nauczyłam się pisać, czytać i liczyć. W gimnazjum poznałam co to fałszywa przyjaźń i złamane serce.
 

 
Piętnaście lat temu dostałam nową grę , nazywała się życie . grałam w nią codziennie , dwadzieścia cztery godziny na dobę . aż pewnego razu doszłam do nowego poziomu o nazwie " miłość " . nie dałam rady , wyskoczył napis " game over " , przegrałam .
 

 
ツ Uśmiech to podstawa kochani ;* Haha Papatki;* Kamila ♥

PS. Co mi odwala ;* Haha
 

 
Hej, o 14.45 wyszłam do Dominiki(przeszłam tą pułapkę lodową i dotarłam), wpadło nam na myśl aby iść do Patrycji. Dobra. Idziemy, co beka, ło Boże Doszłyśmy, wypiłyśmy herbatę, porobiłyśmy sobie trochę zdjęć, przy jeszcze lekki makijaż Hehe No i o 17.00 wyszłyśmy. Do Patrycji idzie się przez taki lasek, masakra. No i idziemy, Dominika złapała mnie za rękę, ja wyjęłam moją latarkę i idziemy, ale trochę strasznie było.. Uuu...
Po niedługim czasie doszłyśmy do Dominiki, ona poszła do domu, a ja musiałam zapitalać jeszcze gdzieś z 1km. Łoo... Ok, idę sobie taką drogą na skróty do mnie, no i świece sobie to latarką i widzę kogoś w czarnej kurtce, moja pierwsza myśl to DUCH, Huu, ale to był taki facet, znam go.
Potem się wyje***am raz, przeszłam kilka kroków i znowu jeb, tym drugim razem wywaliłam się tak na bok, jak przywaliłam w głowę o ten lód, to aż mnie to tej pory jebie. Masakra, no i gdzieś za 5 minut doszłam do domu Ale co przeżycia
Kolana mnie bolą
Dobra.. Wstawię jakieś zdj.. Momencik, muszę pierw przesłać je na kompa


Proszę ;*
Dobra, ja lecę zrobić gorącą herbatkę, Huhu
Paptki--> Kamila ♥
  • awatar Gość: Hej :). Super blog. Jestem nowa na pingerze i mam nadzieję że wpadniesz :).
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
No siemanko, ten kto nie śpi, daje Lubie To, zobaczymy ilu Was tu jest, przebudzonych. Aj ja tak ogólnie to leże w łóżku w piżamce, piszę z Dominiką, siedzę na Fb. Tata do mnie przyszedł i powiedział, że na dworze jest temp. -11 stopni, masakra, a co ślisko, to hoho.. Wczoraj na wieczór przyszły do mnie koleżanki na herbatę, co była beka. Wyszły 0 13, a dotarły do mnie o 16.30. Hehe, a maja do mnie 1km? Dobra pół godziny i są u mnie, a nie 3 i pół, haha Co mi opowiadały co robiły, to aż brak słów. Ok, od razu Patii odpaliła kompa, weszła na Fb, a Dominika od czasu do czasu pisała z kimś na omegle. Patii chciała zmienić profilówkę na Fb, bo stara jej się już znudziła, od 16.30 do 17.30 zmieniała profilówkę tak samo jak swoje zdanie. Wybrała jedno zdj. i powiedziała, że to wstawi na profil, ale po kilku minutach powiedziała, nie jednak nie, brzydkie jest to zdj. Profilówkę ustawiła dopiero jak wróciła do domu. Ale co była beka.
Aj ja idę zrobić ogólnie śniadanko, bo mi burczy w brzuchu.. Hehe..


Dobra, to papa.. Pozderki ;* Kamila ♥
 

 
工 レ◯V乇 ㄚ◯∪ ♥


Nic dodać, nic ująć, tylko rozdzielić grubym murem. Nie ma to sensu, ale to taki mój kaprys. Kaprys, który mam od niedawna-> to przez niego wszystko się stało. Puste słowa poszły w dal. A słodkie: misiu, kotku, słodziaku, pysiu rozpuściły się jak cukier. Tak to jest.. Nic nie żyje wiecznie, nawet miłość, a nawet wtedy kiedy MIŁOŚĆ przetrwa do końca, to wtedy można mówić tylko o pojedynczych WYJĄTKACH. Mówi się, że jak kocha to wróci, ale jak kocha to nie zostawi, co nie? Takie życie. Koniec kropka.

* PS. To co napisałam może nie mieć sensu, bo pisałam to nagle, bez myślenia, prosto z mostu.
Co będę się teraz produkować, sami oceńcie.
Kamila♥
*Taki mam kaprys.. *-*
 

 
Najlepsze bajki na dobranoc opowiadamy sami sobie we własnej wyobraźni.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hejo, co pogoda, masakryczna.. Byłam dzisiaj w sklepie, co droga, co ślizgawica porąbana..
Tu co "fajne" pole:


A co zimnoooo Okej, jest trochę śniegu, ale to trochę.. Co nie? Ło jeju. Ja spadam już, króciutko dzisiaj. Może jutro, coś napiszę. Yyyy dzisiaj coś napiszę, no i jutro też Haha Okej, Papatki Kamila ♥
 

 
"Jest piękna, urocza! Czasem jak ogromne drzewo w kwiatach, czasem jak biały narcyz, drobny i smukły. Twarda jak diament, łagodna jak światło księżyca. Ciepła jak promień słońca, zimna jak gwiazda. Dumna i daleka jak szczyt w śniegach, wesoła jak wiejska dziewczyna, która wiosną wplata stokrotki w warkocze."
 

 
Chce wrócić do tych momentów kiedy uśmiechałam się nawet do pijącej właśnie herbaty. Kiedy każda czynność sprawiała mi wielką radość a uśmiech nie znikał nawet na minute. Tak.. Wtedy jeszcze wszystko się układało.
 

 
NOWINA Z OSTATNIEJ CHWILI: NuDYYyY !!! Będę płakać..
Ma ktoś skype, to pogadamy? Hm.. Jak komuś się nudzi Szczery uśmiech Piszcie na priv to się dogadamy i pogadamy
A to moja przed chwilowa fotka:


Yeaaa.. Haha, co mi zaczęło odwalać Haha..? Haha Okej, papatki;* Kamila♥
  • awatar AsSia^^: Śliczne Zdjęcie . :*
  • awatar M.E.M: ładne zdjęcie :) wpadnij na mój blog czasami :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Co nudy, też wam się tak nudzi jak mi? Ło jeju..
Ooo wiem, wypożyczyłam jakąś książkę z biblioteki, pasowało by ją przeczytać Zaraz momencik, zaraz napisze jak się nazywa, ale pierw muszę ją znaleźć.. Mam.. "Szaleństwa panny Ewy" Kornela Makuszyńskiego. Bibliotekarka mówiła, że nawet fajna, to więc wypożyczyłam Hehe
Papa Kamila ♥
 

 
Siemka, wczoraj kurier dostarczył rowerek treningowy do nas. Już wyjeżdżone trochę kalorii..
Ogólnie to rocznikowo mam 15 lat, ale tak to 14, bo dopiero w maju mam urodzin A ważę 55 kg. To dużo czy mało? Bo wg mnie to trochę dużo, żeby tak mieć 50-52 kg, a nie 55, co nie?
A teraz patrzę na Allegro.pl bieżnię, ale znalazłam takie coś http://allegro.pl/air-walker-bieznia-stepper-lcd-orbitrek-fitness-i3869106410.html to jest bieżnia, ale inna Nawet fajne
Dobra, czekam na Dominikę, ciekawe czy przyjdzie ogólnie Hehe.. Zimno jest, ślizgooo, bardziej niż wczoraj ogólnie, co śmieciarka dzisiaj jechała, to by się zaraz obróciła poprzek drogi.. Hehe. Masakra. Dobra, później napiszę Kamila♥